روایت سفر پرماجرای زوج بسکتبالیست مشهدی به لبنان برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند
سرخط خبرها

واکنش باشگاه استقلال به جدایی خارجی‌ها| نه، اجازه نمی‌دهیم

  • کد خبر: ۹۵۴۵۲
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
واکنش باشگاه استقلال به جدایی خارجی‌ها| نه، اجازه نمی‌دهیم
باشگاه استقلال نسبت به جدایی احتمالی بازیکنان خارجی‌اش به دلیل پرداخت نشدن مطالبات واکنش نشان داده و رسما اعلام کرده اجازه جدایی به این بازیکنان را نخواهد داد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، «خارجی‌های استقلال پولشان را نگرفته‌اند، دلخور هستند، می‌خواهند بروند!» این داستان جدیدی نیست که بازیکنان خارجی به‌دلیل دیرکرد در پرداخت حق و حقوقشان تهدید به جدایی و رفتن می‌کنند، فقط شکل بازگو کردن این دلخوری‌ها فرق می‌کند. یعنی وقتی تیم نتیجه می‌گیرد، اجازه نمی‌دهند گلایه‌ها رسانه‌ای شود، اما وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، بازیکنان و مربیان از زمین و زمان گلایه می‌کنند و شکل ماجرا کاملاً عوض می‌شود، اما در حال حاضر استقلال صدرنشین است و مدیران این تیم نمی‌خواهند تحت هیچ شرایطی آرامش از استقلال گرفته شود. اما شکل اصلی ماجرا جور دیگری است. گابرین پین مربی ایتالیایی استقلال از ۱۰ روز پیش به خاطر حق و حقوقش اعتراض کرد و در ادامه هم یامگا و ژستد معترض شدند، حالا، اما آجورلو که ابتدای فصل به فرهاد انواع و اقسام وعده‌ها را داده، باید صدای اعتراض خارجی‌ها را پایین بیاورد و این اتفاق فقط با پرداخت کردن پول آن‌ها می‌افتد. البته مسئولان باشگاه استقلال که آرامش این روز‌های این تیم را می‌پسندد، سعی می‌کنند که فضای این تیم را کاملاً صمیمی و به دور از گلایه و شکایتی نشان دهند. محمد مؤمنی یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال در راستای اعتراض و ناراحتی خارجی‌های این تیم بابت نگرفتن حق و حقوقشان این‌طور می‌گوید: «پول خارجی‌ها را می‌دهیم و جدایی در کار نیست. به هر حال آقای آجورلو حواسش به همه چیز هست و فکر این مسائل را کرده است.» آقای مجیدی در آخرین نشست خبری خود اعلام کردند برای نیم‌فصل دوم قصد دارند بازیکن خارجی جذب کنند، باشگاه می‌تواند از نظر مالی این خواسته سرمربی تیم را برآورده کند یا نه؟ مؤمنی در این خصوص این طور توضیح می‌دهد: «ایشان هنوز خواسته خود را مطرح نکرده‌اند تا هیأت مدیره در این خصوص تصمیم بگیرند.» 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->